logo
Menu podmiotowe » ABC Pracodawcy » Roboty publiczne » Wymagane dokumenty



Wymagane dokumenty:
Wniosek o skierowanie bezrobotnych do wykonywania rob贸t publicznych wraz z za艂膮cznikami:
- dokument stanowi膮cy podstaw臋 dzia艂ania jednostki ubiegaj膮cej si臋 o organizacj臋 rob贸t publicznych,
- kserokopia za艣wiadczenia identyfikacyjnego REGON i NIP,
- za艣wiadczenie z ZUS o nie zaleganiu z op艂acaniem sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczne,
- za艣wiadczenie o nie zaleganiu z op艂atami z tytu艂u zobowi膮za艅 podatkowych
Podstawa prawna:
- art.2 ust.1 ppkt.32 i art. 57 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 99, poz. 1001),
- rozporz膮dzenie Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie szczeg贸艂owego sposobu organizowania prac interwencyjnych i rob贸t publicznych oraz jednorazowej refundacji koszt贸w z tytu艂u op艂aconych sk艂adek na ubezpieczenie spo艂eczne (Dz.U. z 2004 r. Nr 161, poz.1683 z p贸藕niejszymi zmianami).
Szczeg贸艂owe informacje mo偶na uzyska膰 w pok. Nr 9, tel.095-748 8032

Autor : Administrator
Zredagowa艂(a) : Arkadiusz Rosocha
Data ostatniej modyfikacji : 11.04.2008 10:57
Liczba wy艣wietle艅 : 1017

Redaktor  Data modyfikacji 
Arkadiusz Rosocha  29.08.2007 08:46poka偶 t膮 wersj臋
Arkadiusz Rosocha  31.05.2007 13:02poka偶 t膮 wersj臋
Arkadiusz Rosocha  29.05.2007 10:23poka偶 t膮 wersj臋



licznik odwiedzin: 3683950